петък, 16 януари 2009 г.

Песен на деня - 16 януари 2009

В момента съм под влиянието на U2 – Please, недоспиването и равносметката, която снощи ме блъсна като парен локомотив. В това състояние Billy Idol ми е адски чужд. Като прибавя факта, че снощи заспах между прозорци, потънали в порцеланова мъгла, а днес се събудих под стоманено небе, нямам представа какъв ще е петъкът ми.

Billy Idol – Eyes Without A Face



I'm all out of hope
One more bad dream could bring a fall
When I'm far from home
Don't call me on the phone
To tell me you're alone

2 коментара:

  1. Чудесна песен, Ива!
    Напомня ми на групата Paradise Lost, която много харесвам!
    Успешен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Тогава с чиста съвест мога да те поздравя лично с Say Just Words.

    Прекрасен ден ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване