четвъртък, 5 февруари 2009 г.

Песен на деня - 5 февруари 2009

От позицията на човек, чийто портфейл съвсем е отънял след поредната семестриална такса и е вперил не особено радостен поглед в бъдещето, спокойно мога да изкрещя The Kids Aren’t Alright. Заслушах се в текста на песента и колкото и да е банален, в него има и доста истина. Уви, истината най-често е клише.

Пораснах. И животът определено не стана по-лесен, нито мечтите по-достижими. Не познавам никое момче, което да е успяло да стане космонавт. Никой не е дори далеч по-достижимото – адвокат или лекар. Може би и мечтите се промениха. Повечето ми съученици станаха програмисти, а тези, които си поискахме нещо по-встрани, все още го преследваме. Аз лично не вярвам, че съм и на йота по-близо. Но аз съм друг случай – сега си имам нова мечта, която няма нищо общо с онази, която ме откъсна от ФМИ.

Май наистина променихме желанията си. Всеки драпа в някаква невинаги весела посока, повечето си чакаме заплатите и животът ни не е осеян с безкрайни празници, пътешествия и печалба от лотарията. И си мисля, че мечтите ми вместо да пораснат, се смалиха. The Kids Aren’t Alright!

The Offspring – The Kids Aren’t Alright

Няма коментари:

Публикуване на коментар