неделя, 26 април 2009 г.

Midnight Melody: In Your Room

Палецът ти е легнал върху устните ми. Топъл, грапав и пулсиращ. Разтварям пътя на диханието си и опитвам от вкуса ти. Езикът ми пълзи по отпечатъците ти. Бавно като капка дъжд върху листо. Солен си като времето и мъничко горчив от чакането. Вкусът ти буди сетивата ми, задъхва ме от нетърпение и сключвам устни около пръста ти с бързината на гърмяща змия. В целувката ми се усмихва хищник и аз прокрадвам същността си по допира между грапавините ни. Изливам се в персийското великолепие на езика си и в безкрайната спирала на личната ти идентичност. Прераждам се в съвършенството от кръпка плът, което си положил в олтара на устните ми.

Не мога да се откъсна от фокуса на нашето докосване дори да изгоря от разлива на кожата ти по езика ми. Дланта ти дави пулса ми, а пръстите разкъсват шевовете на черупката ми. И да отприщиш всичките ми бентове, ще ми остане още страст, в която да удавя страховете ни.

Depeche Mode - In Your Room


Няма коментари:

Публикуване на коментар