понеделник, 20 юли 2009 г.

Свобода

След безкрайно дълга пауза най-сетне отново съм на линия. При това съм свободна в почти всяко едно отношение.

Завърших семестриално. В момента се боря с бакалавърската теза като малко розово пухче с гигантска пудриера с изтекъл срок на годност.
Напуснах работа, която ме товареше емоционално, психически и финансово. Миналият четвъртък ми се искаше да крещя от радост, докато под звуците на Betrayal на Halford бодро крачех далеч от Онзи Офис.
Спуканата гума на велосипеда е поправена. Седалката е вдигната. Скоростите и спирачките са регулирани, благодарение на подвижния сервиз на Bolverk (мерси, Влади!).
Знам каква магистратура искам.

Е, почти свободна съм. Освен с пускането на CV-та по разнообразни обяви и четенето на книги за родната телевизионна действителност, успях да се вържа с една нова игричка във Facebook. Но за нея - повече през идните дни.

Източник на изображението: http://www.iphonewallpapershome.com/images/2009/03/cute-cat-jump-iphone-wallpaper.jpg

Няма коментари:

Публикуване на коментар