петък, 13 ноември 2009 г.

Mein Herz Brennt

Върнах се от Мадрид и да, сърцето ми гори. След концерта на Rammstein с чиста съвест мога да кажа, че преживях най-страхотната нощ в живота си. В нея бях облечена в черно и в почти религиозен шамански екстаз се отдадох на емоцията да съм там, в тълпата, да куфея, да подскачам, да се кълча, да крещя, да викам, да протягам ръце... Разумът ми нямаше никакъв контрол над тялото ми, докато вълните на адреналина и еуфорията разпръскваха с ускорения ми пулс дехидратиращите вълни на най-чистата и най-екстремната възбуда, която съм изпитвала. По-хубаво от секс, по-хубаво от шоколад, по-хубаво от неочаквано влюбване, по-хубаво от всичко, за което се сещам.

Все още всичко ме боли и дълбокият, плътен, приказен, секси глас на Тил Линдеман звучи в главата ми. Заедно с басовия пулс на музиката на Rammstein. Наздраве за сбъднатите мечти.


Няма коментари:

Публикуване на коментар