вторник, 19 април 2011 г.

Песен на деня - 19 април 2011

Вторник е, един от по-студените априлски дни тази година. Очаква ме второто ми посещение при ортодонт в един невероятно лъскав и модерен кабинет, който ме кара да се чувствам ужасно потисната. Нервна съм, разбира се. Като всеки път, когато все още опознавам човека, от когото ще зависи усмивката ми. За по-малко от година се запознах с чудесен личен стоматолог, пародонтолог, хирург и ортодонт. И мога да го кажа - посещението по кабинетите не става нито по-лесно, нито по-приятно, нито се адаптирам по-бързо. В началото винаги преглъщам трудно, гледам изплашено като заек пред сатър и сърцето ми се преселва в стомаха. Така че днес не е много по-различно. Различното е, че цяла сутрин слушам тази песен и си представям не как около час пътувам с тролея към доктор Пейчева, а как летя.

I think I'm just a wanderer
I guess there’s just a wanderer in me

Serge Devant feat. Hadley - Wanderer

Няма коментари:

Публикуване на коментар