понеделник, 23 март 2009 г.

Midnight Melody: Mylene Farmer - Beyond My Control

Заради един коментар към Dangerous Liaisons (1988)...

Mylene Farmer - Beyond My Control



Je n´comprends plus pourquoi
J´ai du sang sur mes doigts
Il faut que je te rassure
Je soignerai bien tes blessures / mon amour
Tu n´as plus vraiment le choix
Nos deux corps étendus, là
Qu´à l´aube ils se mélangent
tu as les yeux d´un ange / mon amour
Lâche!
C´est plus fort que... Toi (It's beyond my control)
Toujours en cavale
Tu dis : J´ai besoin de... Tes bras (It's beyond my control)
Oh lâche!
Mais c´est plus fort que... Toi (It's beyond my control)
Tu nous fais du mal
Ne t´éloignes pas de mes... Bras (It's beyond my control)
Je n´comprends plus pourquoi
J´ai du sang sur mes doigts
Dors en paix je t´assure
Je veillerai ta sépulture / mon amour
C´était plus fort que moi
Même si je sens là l´effroi
Envahir tout mon être
Je te rejoindrai peut-être / mon amour.


EN->

Can't see no longer why
Got blood upon my fingers
Have to put your mind at ease
Will nurse well your injures / my love
Now you have no longer choice
Our two bodies lying there
Wish the dawn would mix them
You have eyes of an angel / my love
Coward!
It's beyond my control
You just can't help… it
Clearing off forever
It's beyond my control
You say: I only need… your arms
Coward!
It's beyond my control
But you just can't help… it
You hurt us two
It's beyond my control
Don't go to far from… my arms
Can't see no longer why
Got blood upon my fingers
Sleep in peace I promise
Will sit up with your grave / my love
I just could not help it
Even if I feel there the dread
Overcoming all my being
May be I will join you / my love

Няма коментари:

Публикуване на коментар