четвъртък, 30 април 2009 г.

Песен на деня - 30 април 2009

Гръбнакът ти е стълба към небето и всеки прешлен е стъпало към върха. Изкачвам те на пръсти и на нокти, защото знам, че под повърхността ти дреме дракон. Не ме е страх да го събудя, но още не е време. Все още обикалям по извивките на неговото тяло - отвличат ме от пътя ми и ми посочват нови друмища за моите устни. Орисано ми е да срещна звяра горе, на крачка от върха, където ще се сплета с люспестата му снага в последна битка. Не нося мечове, единственото ми оръжие е сърцето ми. Сетне, когато паднем с твоя дракон от върха, ще легна под крилете ти да си поема дъх. А долу в подножението ще ме очакваш ти отново, изтеглил пътища от юг на север, които да последвам с дъх, пристъпваща на устни.

Led Zeppelin - Stairway To Heaven



*По пътя към небето ти, събрано в бистрия отблясък на очите ти, се сещам за една единствена мантра-изповед. "Обичам те."

Няма коментари:

Публикуване на коментар