понеделник, 8 октомври 2007 г.

Ride on

Животът продължава. Ще ми се тук да напиша нещо красиво, да размишлявам за понеделниците, които неминуемо трябва да започват с усмивка. Иска ми се да прехвърля чувствата си върху бялото поле, което се разстила пред мен, да му даря душата си и да отгърна съзнанието си, да го изпразня, за да не сънувам.

I'll give you black sensations up and down your spine.

Хубаво е да срещнеш човек, който може да събуди тръпката в основата на гръбнака. Онази тръпка, която пълзи и се разлива по тила, за да обхване цялото тяло. Дори срещата да е мимолетна, само поглед, изплъзнала се дума...

Когато първото момче, с което се целунах, ме попита какво съм почувствала, му отговорих точно така: You give me black sensations up and down my spine. И ми се прииска този миг никога да не свършва, защото всяка дума беше истина. Когато се влюбвам, подписвам смъртната си присъда.


Няма коментари:

Публикуване на коментар